Plötsligt händer det...

Igår hade jag en träff med ödet! Ni vet när man har suktat efter nånting väääldigt länge, men sen tar det slut? Så var det med dom rosa DinSko-pumpsen som dom fick in i våras, men dom tog slut flera gånger. Iaf, sen har dom haft ett par stycken kvar på rean, men ingen i rätt storlek. Sen igår gick jag omkring där och kikade, hittade en sån sko som var alldeles för stor, blev lite arg. Sen såg jag ljuset i ögonvrån! På ett annat bord bakom mig stod den alldeles ensam! Tadaa! Så nu fick jag mina fina rosa pumps i rätt storlek :) Och innan ni säger nått, det är faktiskt en helt annan färg på dom andra rosa jag köpte! Undra när dom ska bli invigd...





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0