Storstädning...

Ojojoj, vilken förändring det är på jobbet! Jag blev klar med det sista på damavdelningen ungefär vid sex idag, så lång tid tar det att bygga om. Då höll jag ju på hela dagen igår med! Det är svårt att få det att se bra ut med all rea, för det är så jäkla mycket skor, men nu har jag strukturerat allt så gott det går. Kampanjeväggen blev fylld med alla nya pumps i roliga färger, sen samlade jag alla lila, blå och gröna skor på ställen längst fram. På baksidan finns ett guld, och ett silverställ. Efter det kommer alla svarta lackskor, sen svarta ballerinas och platta pumps. Sen blir det loafers, sneakers, ankelboots och vinterskor/stövlar längre ner i olika sektioner. Väggen blev sorterad i alla vita skor, alla tygskor, alla olika bruna nyanser och sen alla svarta pumps! I mitten har vi tre olika bord i färgsortering; rött, metallic och svart. Längst bak har vi alla nyheter på ordinare pris och stövlar. Puh! Man jobbar med andra ord med ljust till mörkt, sommarskor till vinterskor bakåt i butiken!
Det kom faktiskt in en kund precis när jag blev klar som sa att det var så fint och välstädat på hyllorna. Då sa min chef, jag citerar; Det är Magdalena här som har gjort allting, hon är fantastisk!
HA! Sug på den ni ;)






Kommentarer
Postat av: Evelina

Bra de blev när de va klart =)

2008-08-21 @ 21:47:02
URL: http://lonken.blogg.se/
Postat av: Madde

haha snyggt :) haha

2008-08-23 @ 10:00:06
URL: http://justmadde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0