Typiskt...

Jag hade planerat en lugn, skön ledig kväll i soffan hemma hos mamma. Eventuellt joinad av en chipspåse och godis. Istället hamnar jag ensam i en lägenhet i stan. På den enda lediga kvällen. Kul. Orsak? Min käre bror skulle hjälpa mig med mobilen, men han stängde av den utan att jag hade pin-koden. Det låter fånigt, men jag kan inte vara utan mobil i två dagar, jobbet måste kunna få tag i mig! Speciellt under tiden som jag inte ens ser vem som har ringt, så jag var tvungen att åka hit för att kunna slå på den igen. Jaha, nu sitter jag här ensam och vet inte vad jag ska göra!

Kommentarer
Postat av: Anonym

mäh! ring mig muppo!=)



marie

2008-08-23 @ 22:04:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0