Olika klänningar...

Jag tycker att det är ganska sjukt att man får paket från England (tog inte ens en vecka) snabbare än H&M kan skicka iväg sina varor. Jag fattar inte att det ska ta så jäkla lång tid varje gång jag beställer därifrån! Nu har det gått tre veckor, ska bli spännande att se om det kanske kommer senare. Här var grejerna i det andra paketet iaf, bara massa klänningar! Om jag fick välja ett sorts plagg att alltid ha, så skulle det nog bli klänning. I love it...
Den blåa ser ju störd ut på bilden men det är resår som man drar upp så den blir ganska fluffig över magen! Favoriterna är nog den gula och den cremefärgade, bilderna gör inte nån av dom rättvisa!



117070-799117070-798

117070-797117070-796

117070-795

Kommentarer
Postat av: Madde

tar det sån lång tid :O
ja beställde ett par jeans därifrån för ett tag sen och det kom på 1 vecka drygt ^^ haha

föresten så får du gärna komma in på msn och planera lite för mello :P

2008-02-02 @ 10:48:09
URL: http://justmadde.blogg.se
Postat av: Sara

Från vilken sida beställde du dom? *nyfiken* haha
Såg fina ut! :)

2008-02-04 @ 23:18:51
URL: http://fabulousprincess.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0