Vad fan är det för fel på folk...

Jag satt precis och kollade mailen, så jag kollade in ett kedjebrev jag hade fått. Det handlade om djurplågeri, bland annat för att dom ska få pälsen. Det finns en video på hemsidan som visar hur det går till, och jag önskar att jag aldrig hade tryckt på play. Det är djur som blir kastad i backen med huvudet före och som fortfarande lever när dom blir skinnflådd! På ett djur drar dom av skinnet över huvudet så den ligger där alldeles blodig, men den lever fortfarande och lyfter huvudet upp mot kameran. Det är sånt som får mig att skämmas över att vara en människa, vad i helvete är det för fel på människor som gör sånt!?
Filmen finns som sagt på hemsidan som jobbar emot äkta päls, så man kan titta på filmen där. Jag lägger inte ut filmen här eftersom den är så grotesk, men här är länken. Jag varnar dock för väldigt starka bilder, och man kan inte se den utan att fälla en tår eller 100 för dom stackars oskyldiga djuren...


Kommentarer
Postat av: Madde

jag håller med.. det 'r hemskt :O
ja tittade på aftonbladet för tuppfäktning med.. där dem hackar ihäl varandra lixom. sen sätter människorna pengar på vem dem tror vinner.. lixom DET ÄR 2000 - TALET !!! inte någe jävla 5845520 år före kristus !!! ja blir fan illamående och vill slå ner alla som tillåter det -.-'

2008-02-07 @ 14:50:49
URL: http://justmadde.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0