Fullt upp...

Jaha, så har ännu en dag nästan tagit slut. Fast jag har ju iofs haft ett ganska smockat schema!

1. Började morgonen med Våra bästa år
2. Tittat troget på Oprah
3. Tagit en lång dusch
4. Dukat bordet till middagen
5. Bläddrat i alla befintliga kataloger i soffan
6. Blev uttvingad på en kort promenad för att få "frisk luft"
7. Vek ihop mig själv i en flyttkartong för att se om jag fick plats (för övrigt kan jag berätta att det fick jag)
8. Ätit en macka när päronen plockade fram fika
9. Tittat på Californication
10. Blivit masserad en halvtimme


Se där allt jag har hunnit med, blir svettig bara av att se listan ;)

Kommentarer
Postat av: sara

Åh får du massage bara så där? ;) Fusk! haha :) Jag försöker alltid få killen att massera, men det e verkligen inte hans grej. Lite pill på axeln i två sekunder sen tycker han att det skulle hjälpa?! haha =)

2008-01-11 @ 10:01:40
URL: http://fabulousprincess.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0