Kändisar...

Det är mycket kändisar nu! Satt och kollade på den "stora" basketmatchen som alla har varit tokiga över igår! Det var ju självklart för att Scottie Pippen skulle spela med Sundsvall dragons. Visst, det var kul för dom att han kom, men alla gjorde så stor sak av det! Att jag inte gillar sport (förutom hockey) kan kanske vara anledningen till att jag inte bryr mig så värst mycket, haha! Kom igen om Michael Jordan kommer, det namnet känner jag iaf igen! Mamma var ju iaf insatt; Dom har t.o.m flugit in ett gossedjur som ska spela! Läs: Maskoten Benny the bull!


image759


Sen har vi ju Let's dance. Känns lite som dom kändaste kändisarna redan har varit med och nu är det dom avdankade kvar! Känns inte som Uffe, Fröken "Kniiiiip" och Dilba är sådär superaktuella just nu! Jag gillar iaf programmet, man får nått att skratta åt! Fast dom var väldigt duktiga för att vara första avsnittet igår, iaf dom flesta! Karl - Petter är så jäkla söt, man vill bara äta upp honom! Haha!



image760


Sen till sist så är det ju den lilla Babyboomen som kändisarna har skapat! Inte många har väl vid det här laget missat att Nicole Richie har fött en dotter! Harlow Winter Kate Madden heter hon och lär säkert vara hur söt som helst! Blir kanske en liten mini-Nicole sen =)



image761
Bilder Aftonbladet




Kommentarer
Postat av: sara

Ha ha du kanske ska skriva ett brev till bonden! ;) Som jag vet är han ju fortf singel.. ;)

2008-01-13 @ 11:30:42
URL: http://fabulousprincess.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0