Kanske besviken...

Jag måste börja dagen med att avreagera mig! Mina fina, underbara, perfekta stolar finns inte kvar. Vilket bara i sig själv gör mig irriterad... Grejen är den att jag la ut bilden i fredags och dom såldes i lördags. Ni kanske kan tänka er vart jag vill komma! Om det är så att nån såg dom här (vilket betyder att den personen inte ens skulle veta om att dom fanns annars), och åkte dit och köpte dom innan jag skulle hinna så blir jag riktigt, riktigt besviken. Visst, jag valde själv att lägga ut bilden och det är en fritt land men jag trodde inte att folk var så snikna. Dom var verkligen perfekta till det jag skulle ha dom...Nu vet jag inte att det är så, men jag säger om! I vilket fall så var det sista gången jag la ut en bild på nått som jag ska köpa innan jag har köpt det själv, det är nog bäst att göra så! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0