Kladd i många former...

Jag fortsatte min fantastiska morgon med att kräkas i tvättstället (bjuder på den detaljen) så jag tror det satte standarden på min förmiddag. Jag är inte sjuk så jag gick ju till jobbet som vanligt, fast med lite tommare galla! Ni kanske förstår hur överkänslig jag är mot fika på morgonen och tandborsten, usch! Sen glömde jag självklart min lunch också så jag trodde att jag skulle skrumpna ihop till en skinnpåse (attans, funkade inte den här gången geller) innan jag fick äta igen! Fast vi fixade det faktiskt på det bästa sättet av alla; köpte dom största kladdkaksbitarna som finns att hitta i denna stad. Tjejen som jag har jobbat med hela veckan och jag är ett skitbra team på jobbet, så vi skickade ett mess till chefen där vi förklarade att vi är så jäkla duktiga som alltid klarar budgeten så vi förtjänade en varsin kaka! Fick till svar att vi är suveräna så det var klart vi skulle köpa en bulle, haha!
Det var dock jäkligt stor, jag kämpade med min bit i en timme! Efter en het diskussion om man skulle äta det kladdiga längst upp först, eller börja bakifrån så fick jag en härlig komplimang! Hon sa att hon inte kan prata om nånting med mig, inte ens choklad, utan att tänka på snusk! Tack, det värmde!


117070-793

Kommentarer
Postat av: Julia

åh, kladdkaka.. läs mitt senaste blogginlägg haha, det här gjorde inte saken bättre! ;)

2008-01-31 @ 19:12:37
URL: http://juliajosefine.blogg.se
Postat av: Andrea

Alltså äter alla kladdkaka förutom jag eller??? vill också ha :(

2008-01-31 @ 19:13:20
URL: http://leapea.blogg.se
Postat av: Partypinglan

Mmmm.. yammi, yammi... Om kladdkakan alltså;)

2008-01-31 @ 19:18:04
URL: http://me75.blogg.se
Postat av: MyBaby

Åå, härligt med kladdkaka. Jag äter för mycket, men det får jag lägga av med nu. ;)

2008-01-31 @ 19:54:55
URL: http://MySweetBaby.blogg.se
Postat av: evelina

Njae jag hörde härom kvällen att han läste för mamma ett sms från dig. men jag hörde inte vad...
men de va ju kul att hon tyckte de! :D

när slutar du idag? hörde rykten om att det blir kina :)

2008-02-01 @ 08:39:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0