Massa film...

Händer väldigt sällan att det går nästan två dagar när jag inte skriver, men om jag skyndar mig så kommer det ett för dagen iaf! Har haft lite annat att tänka på och dona med dom sista dagarna...
Kom hem på eftermiddagen från Sandra igår och stupade ner i sängen igen med min kompis Alvedon. Och nej, det var inte baksmälla! Kravlade iaf mig upp ur sängen på kvällskvisten och åkte till J, så himla skönt att vara borta ibland! Kollade på film både med honom och hos Sandra, så jag hann med fyra skräckisar på ett dygn. Med tanke på att jag är mörkrädd så var det kanske inte det smartaste draget, men what the hell!



117070-743117070-742
117070-741117070-740

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0