Ryck...

Ibland får man såna där ryck när man måste ta tag i saker, och ett sånt lyckades jag få idag! Med andra ord så har jag städat och rensat massor av skit här hos mamma. Har ingenstans att ha mina saker när jag är här, så det var på tiden att ta bort det gamla. Vet inte riktigt hur jag ska göra med alla gamla fotoalbum dock. Det känns som att jag aldrig kommer vara intresserad av att titta på skitdåliga bilder som togs när jag var typ tio år, men samtidigt känns det dumt att slänga minnen. Man kan ju inte spara allt... Vilket dilemma, haha!
Ska försöka fortsätta imorrn om jag orkar. Har mina flytta-grejor under min säng, över halva mitt golv, i garderoben i hallen, i mammas bokhylla, brevid mammas säng och på pappas vind. Kanske borde försöka få lite mer struktur om det går! Måste göra plats för resten av sakerna jag kommer köpa också^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0