The movies...

Av nån anledning var tydligen alla filmer (såg en film på tv också) som jag såg igår baserad på en verklig händelse, vet inte vad som hände, haha! Iaf, dom vi hyrde var Heartland ghost och Zodiac. Jag blev besviken på båda två! Heartland ska vara en rysare men när man tittar på den så der det ut som en film som har spelats in för tv för tio år sen, eller som en gammal serie på kvalitén. Det förstörde hela filmen! Det blev väl liiite spännande mot slutet, men nej, se inte den!
Zodiac trodde jag skulle vara jättebra så det var kanske därför jag blev besviken. Den var väl okej, men jag trodde att den skulle vara helt annorlunda! Tyckte inte att det var nått riktigt slut på nån av dom heller!



117070-763117070-762

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0