Det gick ju bra...

Det här är nästan lite pinsamt, men mitt köpstopp varade inte särskilt länge. Jag börjar om imorrn, haha! Det är så jäkla svårt att låta bli när man ser så mycket fint nästan varje dag. Jag går ju alltid i alla butiker på lunchen eftersom man inte har nått annat att göra. Jag hittade iaf en bh för 49kr som jag ville ha (den översta) för den är lite speciell med längden, känns som det sitter bra utab axelband. Lindex har ju 2 för 1 på reavaror så då blev det en till. Sen hur det blev fyra stycken är ännu oklart. Antagligen för att det var billigt! Jag börjar låta som Becky Bloomwood i Shopaholic, skyller på att allt är investeringar, haha! Men som sagt, nya tag imorrn ;)








Kommentarer
Postat av: madde

-hahahaha men magda då! hahaha



ja du får väl låna den sen ;) hehe

ja imorgon blir det visst krogen haha sj då?

lust att komma över? :) eller jobbar du?

2008-07-31 @ 22:40:58
URL: http://justmadde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0