Mer från Bokus...

La in en liten beställning på nya böcker igår. Efter massa Harlequin-tantsnusk i brist på annat så kände jag att det var dags, haha! Beställde inte så många, fem stycken närmare bestämt. Känns som det blev en bra beställning, jag tror inte att jag kommer bli besviken på nån bok. Det blev Dumpa honom (bara för att den verkar rolig), Är det någon där (enda svenska Marian Keyes-boken som jag inte har), Läppstiftsdjungel (av författaren till Sex and the city) Pappersväggar (en bok med tio korta rysarberättelser, bla slutet på en annan bok som jag har läst, Hanteringen av odöda) och sist men inte minst, den senaste pocketen i Shopaholic-serien, En Shopaholic säger ja!
Jag har en slags spärr i mitt huvud att jag bara kan köpa pocketpocker, tycker dom är fina, haha! Dom ser lite lättsammare ut att stoppa i en bokhylla än tunga inbundna historier. Är lite jobbigt eftersom det ofta dröjer ett tag innan dom kommer på pocket när det är nån bok man gärna vill läsa! Ja, alla har vi våra problem ;)





Kommentarer
Postat av: Moa

Jag håller på att läsa den där Marian Keyes boken, början är väldigt svår måste jag säga :o

Tycker det tar en hel evighet att läsa, haha. Men den är rätt bra :D



Har du fått den ännu? Du får säga vad du tycker sen ;)

2008-07-19 @ 15:43:03
URL: http://olasknasbollar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0