Miniväska...

Efter mycket om och men, så har jag bestämt mig för att behålla den nya mobilen (har haft den hemma ett tag för att testa den). Jag tar den mest för att jag behöver en ny, men alla killar är fasen helt fascinerad av den. Är nog mer pojkar som gillar sånadär hi-tech-saker, haha! Iaf så började jakten på ett kort mobilsnöre (handledsrem) för att jag inte ska tappa den i golvet hela tiden. Den är väldigt platt, så ett snöre behövs i mina klumpiga händer! Jag trodde inte att det skulle vara så jäkla svårt att hitta ett kort snöre, men tydligen... Jag hittade till slut den här lilla väskan istället, vilket är jättebra för då skyddar jag den stora skärmen på en gång! Blir så repig när man slänger ner den med nycklar och annat i väskan. Sen kan man ta bort remmen och bara använda den, så det låter ju bra! Självklart rosa, måste göra min mobil lite flickigare ;) Hoppas den kommer snart så jag kan dra bort skyddsplasten...





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0