Night-blogging...

Vi kör lite late night-blogging idag! Jag leker verkligen med Mirra hela dagarna så jag vill inte sätta mig här, haha! Ni ska bara veta hur mina händre svider efter alla hennes bett, satan vad ont det gör! Det är tur i oturen att jag blev riktigt hundbiten för ett par år sen så jag fick ta en ny stelkrampsspruta.
Jag har även kört massproduktion på mina champagneglas när jag ändå är här eftersom folk har visat intresse för att köpa dom. Mamma säljer ju smycken hemma så hennes kunder har väl sett dom på pysselbordet. Fast jag har ju faktiskt gjort dom till mig själv egentligen, så vi får väl se hur det blir... Har även passat på att sy till alla nya kläder som behövde fixas så dom är redo för användning. Har både jobb, sexparty och kalas att gå på i veckan så dom lär ju gå åt. Imorrn blir det åter till stan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0