Pics...

Äntligen hemma. Varför ska det alltid regna när jag åker buss? WHY, WHY, WHY??? Fick iaf lite news om jobbet idag, vet inte om det är bra eller dåligt än. Jag har inte riktigt förstått hur allt ska gå till tror jag. Jag hatar när folk skriver om nått men inte klämmer fram vad saken gäller, men nu ska jag göra likadant. Vet inte om det är offentligt än så jag vågar inte säga nått. Inte för att det lär vara så himla intressant för er iaf, haha!

Mickis har iaf lagt upp alla bilder fårn sexpartyt nu. Om ni vill titta närmare på alla saker från Himmelriket (det heter faktiskt så, jag syftar inte på mitt eget himmelrike) så kan ni göra det här! :)






Mycket fin rosa, kanske kan användas som drinkpinne? ;)

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Nej nu ska vi inte vara negativa =) Men jag håller med nu vet man ju ingenting vad som händer längre. Håll mig uppdaterad =)

2008-07-21 @ 21:51:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0