She's got the look...

Jaha, nu hamnade jag här igen. Dåligt. Jag var på förfesten men kom på att jag glömde mitt leg hemma. Mer dåligt. Så nu har jag knatat heeeela lååånga backen hem igen för att hämta det. Syrran ska ändå se hardcore superstar så jag passade på att gå när jag ändå inte hade nått vettigt för mig! Frågade min bror om han har nån snygg kompis som kan göra mig full under tiden. Fast jag brukar inte ta emot drinkar från okända, det är bara mina systrars pojkvänner som får skämma bort mig. Dom behöver man inte ligga med efteråt, haha! Det var ett skämt, innan påhoppen kommer ;) Äsch, jag tror att jag går ner igen nu så får min bror bjuda mig istället! Tänkte bjuda på min kvällslook först bara, 100% plutiga läppar av lip-plumpern! ;)




Kommentarer
Postat av: madde

nice med bilder på dig magda ;)



oh yeah sexi mama :P

2008-07-04 @ 22:02:17
URL: http://justmadde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0