Slappis...

Jag har nästan alltid klänningar (jeansen får åka på nångång) på mig när jag ska jobba eller träffa folk, men idag körde jag en betydligt bekvämare variant. Jag var tvungen att ha nått lätt på fötterna efter gårdagens blåsor, men det är riktigt skönt att vara lite mer avslappnad. Förstår inte varför jag inte går i sånt oftare, haha! Jag hade iaf en jättestor skjorta med skärp i midjan, jeansshorts och platta sandaler. Kändes lite i kortaste laget att jobba i, men det är ju så himla varmt ute så då får man fuska! Jag fyndade skjortan för 49kr på Gina igår förresten! Sandalerna kommer självklart från Wedins, kostar 129 kr på rean, sen halva det! Billigt, billigt! :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0