Tokig...

Det är nått fel på min mobil, jag blir tokig! Enda sen jag flyttade över mitt nummer till abonnemanget så funkar inte nummerpresentatören, det står bara okänd när alla ringer. Vilket leder till att jag aldrig vet vem det är som har ringt när jag har ett missat samtal. Folk tar ju förgivet att man ser att dom har ringt upp så man kan ringa tillbaka själv, men jag kan alltså inte det. Speciellt dåligt när jobbet ringer och dom tror att man struntar i att ringa tillbaka. Alla inställningar stämmer ju också, gaaaah... Så mina kära vänner, ni får telefonterra mig tills jag svarar om ni vill nått!

Kommentarer
Postat av: madde

ovanligt att dina telefoner krånglar haha, ja den var fin eller hur?! aah gotta have (a) hahaha.



oj inte illa:D nästa vecka haru desserert också HAHAHA

2008-07-27 @ 22:28:27
URL: http://justmadde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0