Addicted to you...

Kan man bli beroende av solen? Jag tror att jag har blivit det. Inte konstigt att man blir deprimerad när den försvinner! Dock får jag inte njuta idag för jag ska på sjukgymnastik igen. Det känns som att det lilla bruna man har lyckats få till försvinner för varje minut man är inomhus, haha! Jag får väl satsa på helgen om det fortfarande är fint då! Dom närmaste dagarna ser ganska fulla ut. Imorrn ska jag först jobba, sen ska vi grilla hemma och fira syster som fyller år idag. Efter det har jag hört rykten om en liten tjejkväll hos Mary, och sen på fredag är det ju nationaldag så då ska jag ner på stan och träffa Madde! Det är ju artister och sånt m.m nere på torget, bla annat Ola! Vem missar ett tillfälle att se den fina pojken!! På lördag blir det mer kalasfirande för då kommer släkten också!

Kommentarer
Postat av: madde

haha näe på fredag ska det stekas i solen och träffa snyggot x)

2008-06-04 @ 15:26:35
URL: http://justmadde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0