Crowded...

Finns det nått bättre än att vakna med nån annan på morgonen? Jag tror inte det... Man vaknar till lite och kryper närmare, jag får en puss på pannan, sen somnar man om. Mmm... Skulle vara ännu bättre utan väckarklockar dock, haha! Jag är så trött, sååå trött eftersom jag jobbade heeeela veckan (utekvällen hjälpte inte heller), men jag tänkte ta igen det den här veckan istället! Blev tyvärr inte idag eftersom han skulle till jobbet, och jag ska möta hela mammas barnaskara på stan om ett par timmar. Det var längesen hennes barn var i samma stad samtidigt! Sen ska även syskonbarnen med som är fem stycken så vi kommer antagligen ta upp halva stan. Herregud...

Kommentarer
Postat av: madde

hahah va roligt :)



svar: stackare :( haha postade ett brev till dig idag x) kommer nog imorgon eller onsdag hehe

2008-06-16 @ 13:40:59
URL: http://justmadde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0