Film & Husfruar...

Jag orkade inte sitta här så mycket igår, så jag drar en kort summering idag istället! Vi hyrde Underbar och älskad av alla, men jag skippar att skriva nått mer om den eftersom jag faktiskt inte vet om den var bra. Vi råkade prata för mycket istället, haha! Sen var vi mer intresserad av att titta på resten av säsongen av Desperate housewives. Ojojoj, om ni bara visste! Nu kommer en liiiten spoiler så sluta läs om ni inte vill veta!! Sista avsnittet av säsongen slutar med att man får se fruarna fem år senare, och det är inte direkt som man tror att det ska va! Mer än så säger jag inte! ;)

Kommentarer
Postat av: madde

hha oj ja som inte ens följer det blev intresserad :O hahaha xD



ja grejen är dock den att ja har nada pengar på mobben så typ msn vore bättre (a) hahaha

2008-06-02 @ 14:23:30
URL: http://justmadde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0