Lammkött...

Jag har spenderat typ hela min lediga dag på jobbet. Jag är så ensam här hemma nu så det känns som min familj, haha! Sen var jag tvungen att spana in den nya killen, alias lammkött (han är yngre)! Dock kallar vi inte honom det nu längre, det var mest innan vi visste vem han var för vi blev så upphetsade över att det skulle komma en pojke till oss, haha!! Så blir det när man bara jobbar med flickor ;) Tror att lammkött skulle kunna hamna under kategorin sexuella trakasserier, så det är bäst att avstå! Det var tydligen fler som "hade vägarna förbi jobbet" idag, gud så nyfikna vi är! Han var iaf jättetrevlig, så det kommer nog funka bra!
Jag stannade kvar där och åt middag (jag är verkligen ensam, haha) och väntade på att Jessica skulle sluta för dagen. Hon fick för sig att vi skulle ha likadana jobbaroutfits på fredag, så vi var tvungna att snickra ihop nått bra. Ska trycka på linnen och allt! Nu ska jag faktiskt dra ifrån min växande diskhög och hälsa på mamsen ett par dagar. Förhoppningsvis har disken försvunnit av sig själv tills dess ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0