Glassig hockey...

God dag, god dag! Fick veta igår att jag ska på hockey imorrnkväll. Blir middag och allt i LillStrimma-logen, sen var det nått tränarsnack eller nått liknande med också innan själva matchen börjar! Kul med nått nytt, lite glassigare än vanligt när jag går på hockey, haha! Jag får ta med en person så jag ska gå med Anders eftersom han har tagit med mig varje gång jag har varit. Dock hade han en biljett från jobbet redan, så han vet inte om att han ska få gå än, jag sa att jag skulle ta med mamma. Oj, vad han muttrade över att vi skulle få vara i logen och allt möjligt igår, haha! Lite kul att retas, han lär bli glad sen :) Nu ska jag klä på mig och göra mig klar, måste till stan och hämta all info om imorrn!

Kommentarer
Postat av: Victoria

Hoppas du får en trevlig dag 8)

2008-03-27 @ 13:55:41
URL: http://www.nineintheafternoon.blogg.se
Postat av: Victoria

Hoppas du får en trevlig dag 8)

2008-03-27 @ 13:55:52
URL: http://www.nineintheafternoon.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0