Mer pyssel...

Jag har fortsatt med mitt lilla pysslande nu ikväll, tex färgat om kronorna till ängla-äggen. Har även köpt en liten box ur samma serie som ramarna jag målade tidigare som jag har målat klart. Tänkte att den kan vara bra till nånting, haha! Sen testade jag scrapbookingen igår, mest bara för att pröva lite. Jag ska inte ha den där kassa kvalitén på fotot utan den skrev jag bara ut för att få storleken. Patronerna är slut i skrivaren så det ska väl fixas nu när helgen är slut! Ska inte ha det där mönstret runt bilden heller tror jag, har lite andra planer :) Jag älskar papperet med läpparna på, men jag har ingen aning om vad jag ska sätta för bild där!


117070-907 117070-906
117070-904

117070-905

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0