Piercing...

När jag var 13 år piercade jag naveln. Det var precis innan det blev värsta innegrejen, så det var lite roligare att ha det på den tiden. Skulle aldrig göra det idag! Jag fick en stor infektion som ledde till att skinnet där staven ska sitta krympte, så det blev bara m.m skinn kvar. Jag fick alltså ta om det en gång till ( men den gången höll jag faktiskt inte på att svimma, applåder), men samma sak hände igen! Jag fick som två olika hål vilket ledde till att det översta skinnet sprack. Nu har jag istället jättefula ärr så det är den enda anledningen till att jag väljer att ha hålet kvar under sommartid (har aldrig en stav i när det inte syns), men eftersom hålet är så kort så kan jag inte ha vanliga stavar utan att dom blir för långa. Då har ju nån kommit på den smarta lösningen med stavar som man sätter uppochner (även kallad reverse) så jag kör på sån istället. Dock är det jäkligt svårt att hitta såna där jag har tittat, speciellt eftersom jag vill ha en så enkel som möjligt. Nu har jag iaf äntligen hittat en som jag ska köpa, och det var verkligen den bästa jag kunde hitta! Tack gode Gud för Google!




117070-878

Kommentarer
Postat av: Madde

haha oj :O men varför blev det så? var det inge en kunnig person som pierca dig?

ja haha ja kände att jag villa ha saker och ting gjort x) nu har ja precis kommit hem efter en timmes promenad oxå hahaha nu ska ja njuta ledigheten med en kopp te till stephen king xD hahahah

2008-03-19 @ 12:22:24
URL: http://justmadde.blogg.se
Postat av: Madde

såg dina andra kommentarer nu haha

ja vissa företa gör så.. men det finns många företag med i den där "klubben" eller va ja ska säga oxå haha. Och det är juh inga stora summor vi snackar om ^^ men ja xD man får väl vänta och se haha

sen för att svara på andra frågan..ja hoppas oxå att det går bra.. ja VILL in hahaha

2008-03-19 @ 12:39:19
URL: http://justmadde.blogg.se
Postat av: Madde

se den andra med x) hehe
ja asså visst får man infektioner xD men lika båda gångerna? :O hahaha höjden av otur

2008-03-19 @ 17:41:59
URL: http://justmadde.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0