Tack & Hej...

Ännu ett plagg som har fått säga tack och hej, innan det blev inplastat och undanhängt! Min fina, VS-klänning som jag skulle ha på nyår, men det blev aldrig så. Var tvungen att testa den en gång till innan jag hänger undan den, haha! Den lär ju bli använd nångång, men den lyser lite för mycket fest för att dra på sig en vanlig dag eller utekväll! Har även tänkt tanken att sälja grejerna som jag inte använder (den där jäkla Pink ladies-jackan lär väl aldrig bli använd) på nån auktionssajt, men sen kommer jag på att jag har separationsångest, så det går icke!




117070-874

Kommentarer
Postat av: Madde

riktigt fin var den :)
jag ska oxå börja sälja saker.. man köper så mkt dumt haha :) bättre att få 50 -lapp för det än att det hänger och skräpar
sen måste ja sälja massa nu när jag går ner så mkt haha

2008-03-10 @ 17:22:56
URL: http://justmadde.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0