Vem annars...

Tur för TIK att dom vann igår, är lite less att gå på matcher där dom förlorar! Inte för att dom kan ändras tabellmässigt längre, men iaf! Sen höll jag naturligtvis på att halka ner för trappen när vi skulle ut från arenan, så en okänd man fick tag i mig i sista sekund. Harklande väl fram ett generat tack där nånstans innan jag pep iväg. Alltid jag, förstår inte, haha!
Nu ska jag lägga på ett kol och börja göra mig iordning igen, ska på fet familjemiddag ute lite senare. Tror jag ska rota igenom mina klänningar efter nått passande :)

Kommentarer
Postat av: Sara

Ska du testa sushi ska ta antingen en bok med blandat, lax, futomaki mm. Eller mina favoriter är California Rolls - det är dom på bilden. O Miso soppa! MUMS! Sushin i Göteborg e nog världens godaste dock.. :)
Du måste testa!

2008-03-07 @ 15:14:15
URL: http://fabulousprincess.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0