Andra bilder...

Okej, dom här bilderna visar jag med skräckblandad ångest. MEN, jag har ju faktiskt påpekat att man ska bjuda på sig själv, så jag får väl stå för det! Nu kanske ni förstår att det inte alltid är så jäkla kul att hamna på bild, haha! Det är sånt här jag får ställa upp på, när det är bilder som Vattenbilden jag vill göra egentligen!! Man får ju ställa upp för familjen ;) Ser lika het ut som när jag vaknar på morgnarna ungefär. Är inte lika naken som det ser ut heller. Tyvärr folks, så roligt ska vi inte ha!!




 
Foton: Evelina
 

Kommentarer
Postat av: madde

haha skitsnygga bilder x)

ngt att ha på våra svartvita-ge-bort-kort? ;) HAHAHAHAHHA

2008-05-16 @ 17:08:06
URL: http://justmadde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0