Bara regn hos mig...

Börjar bli dags att dra sig ner mot stan. Regnigt och kallt är det också, men vad gör man inte. Kan tänka mig att det är rätt skönt att besöka solarieöarna idag faktiskt! Fast ska bara sola en liten stund eftersom jag solade igår. Tänkte försöka lägga upp dagen med att fixa nytt pillerrecept, tatueringsstudion, sen sola innan jag går hem! Får väl se om Sandra är med på noterna, haha! Hon ska också tatuera sig och eftersom båda tycker att det är lite jobbigt att gå dit själv, så passar vi på en snabbis nu! Bra initiativ av henne!! Herregud, jag vill typ inte göra nånting själv, jag tycker väldigt mycket saker är jobbiga, haha! Jag är en mes!! Jaja, nu måste jag ringa mamsen innan jag går ner, hörs sen :)

Kommentarer
Postat av: evelina

vilken studio ska du besöka?

2008-05-14 @ 15:09:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0