Blä...

Jag trodde att det skulle börja kännas bättre under dagen, men nånting är inte riktigt som det ska! Sura uppstötningar har fått en ny innebörd för mig nu! Ganska obehagligt, känns bara bra när jag äter. Det är bra för bikinisäsongen, haha! Har även ont i pannan  av min senaste bula. Slog huvudet i bildörren när jag var hos Malin. Bra jobbat! Jag slog så hårt att jag faktiskt trodde att det hade gått hål, men jag klarade mig med ett rött märke och skrapsår! Well, well, jag får väl hoppas att allt är borta imorrn eller om ett par dagar. Man kan ju inte alltid vara på topp! Har lite nytt sen några dagar tillbaka också som jag tänkte visa nångång, men jag kanske väntar tills paketen kommer, får se! Kanske roligare om jag sprider ut det lite :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0