Cloverfield...

Jag glömde att nämna att jag faktiskt tittade på Cloverfield igår men Viktoria. Hon ville också se den så det passade ju bra! Tänkte kolla klart på alla filmer jag lånade så bror kan få tillbaka dom! Den var faktiskt bättre än jag hade förväntat mig. Monsterfilmer är inte riktigt min grej, men den här är gjord så den blir spännande iaf! Är nog pga att den är som en dokumentär (dom har ju gjort filmen som att skådespelarna filmar med filmkamera själva), det blir ju lite mer stressande när dom springer omkring i panik med en skakig kamera! Sen slutar den nästan för tidigt, man vill gärna veta vad som händer sen. Inte nån måste se-film kanske, men jag tyckte att den var bra!




Kommentarer
Postat av: Evelina

Okej sätter in en hundring nån dag framöver här. Men lämna inte tillbaka filmerna innan jag kommer hem. Vill oxå hinna se några av de du lånade :)

Låter nästan som när jag har magkatarr det där ^^ Då mår jag oxå bara bra medans ja äter,,,

2008-05-26 @ 23:44:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0