Cykel...

Jag vill ha en ny cykel att glassa omkring på i stan. Inte nån värsting, utan en fin stadscykel. Jag vill med andra ord ha den här från Kronan. Är ju inte värsta terrängen inne i city, så man klarar sig nog ganska bra utan en vanlig mountainbike! Skulle vara skönt när man ska nånstans som ligger ganska nära, men man slipper gå. Det går ju betydligt fortare att ta sig fram med cykel. Herregud, tänk när jag ska till jobbet, SVISCH skulle det säga ner för backen. Det enda sättet folk skulle se att det var jag, är av det rosa strecket cykeln blir av farten!  Fast jag vill dessvärre inte betala 4000 för den. Speciellt inte nu med siktet inställt på Thailand! Det finns en svart cykelkorg på Designtorget som skulle passa så bra till. Drömma går ju...








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0