Dålig dag...

Jag tror jag har en allmänt dålig idag. Är så less på skitvädret nu, det är så jäkla kallt att blåsigt så jag får nått fel! Det är snart juni och man kan inte vara utomhus utan att fingrarna stelnar av kyla. Usch!! Känns som jag sitter fast i den här lägenheten nu för allt ska vara så jäkla krångligt när man jobbar på sjutton olika ställen hela tiden, så jag kan inte ens åka dit jag vill. Sen känner jag mig väldigt uttråkad, har både läst ut solo och min bok nu... Ni vet, folk säger att man ska ha en stund på typ fem minuter när man kan spy galla över allt och alla (med andra ord gnälla) och jag har min här nu! För allas bästa ska jag gå till sängen och dra täcket över huvudet en stund!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0