Duktig...

Jag kände mig väldigt duktig när jag var nere på stan förut. Gjorde bara det jag skulle innan jag åkte hem, gick inte ens in på andra affärer! Eller okej, visserligen gick jag och fikade med Jessica från jobbet, men det vara bara för att hon ville ha sällskap på lunchen ;) Känns som jag har fikat 100 gånger på den sista tiden, nu får det fasen räcka för ett tag! Efter det mötte jag Anders för jag skulle hjälpa honom hitta kläder till begravningen, det gick också bra. Lurade iaf på honom två par byxor! Usch, jag kan inte bestämma om jag ska gå på begravningen eller inte, vet inte alls hur jag ska göra... Men nu ska jag iaf läsa ikapp lite bloggar en snabbis innan Sanningens ögonblick börjar! Det har nog blivit mitt nya favoritprogram!

Kommentarer
Postat av: Evelina

när är bergravningen?

2008-05-08 @ 21:14:32
URL: http://lonken.blogg.se
Postat av: Anonym

Killen idag var ju riktigt snygg, hehe, tur att han vann en slant det förtjäna han ...!

2008-05-08 @ 22:27:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0