Godnatt...

Jag har precis kollat igenom mina bikinisar (vårkänslor ni vet) och insett att jag inte har nån svart bikiniunderdel alls. Katastrof, det måste väl vara det mest basiga man kan ha? Måste fixa det lite närmare sommaren... Anyway, tänkte bara skriva att det blir dålig uppdatering imorrn. Jobbar till fyra, sen ska jag till bror Fredrik som fyller år direkt efter! Uppdaterar väl när jag kommer hem på kvällen nångång! Lite typiskt, imorrn är den enda dagen som jag inte ville jobba på hela månaden så åker jag på den lördagen, haha! Hade faktiskt planera att titta på Englas begravning, skulle gärna se den. Har bett mamma spela in den iaf, så jag får väl se om hon minns. Okej, nu måste jag sluta så jag kommer i säng nångång! Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0