If i did it...

Jag såg på Oprah igår som vanligt, och det handlade om OJ Simpson och hans bok If I did it. Jag var ju ganska liten när dom där morden hände, så jag tycker att det är ganska intressant att höra/läsa om det. Tror aldrig jag har fattat riktigt vad han gjorde förrän nu, har inte haft så stor koll på vilka hans sägs ha mördat! Det handlade som sagt om boken han skrev, där han berättade hur han "hypotetiskt" sett skulle ha utfört morden om han gjorde dom. USA rasade över boken när den kom ut, så den stoppades från publicering om jag fattade det rätt, men nu har ena offrets familj rättigheterna till boken så den ompublicerades igen. Många vägrar läsa boken eftersom den ses lite som en mördarmanual, men jag skulle faktiskt vilja läsa den själv. Sen ompubliceringen av boken skrev även familjen till ett par kapitel om deras åsikter, och jag tycker som sagt att det är intressant! Dock tycker jag att det väldigt osympatiskt att det kommer fram bilder på Rons döda kropp när man söker info om honom. Har dom inga regler för sånt?




image1009

Kommentarer
Postat av: madde

cp nya plattform vissa "kommentarer" försvinner -.- nu såg jag dina andra haha.
ja jo jag skulle vilja gå till ett proffs för att se vad jag har enligt dem. Jag trodde ärligt att jag var en av dem få som faktiskt hade rätt size haha.

och ja tröjan är jättefin men den sitter inte alls bra nu xD ja ska få syrran att prova den så får jag se hur den sitter på hennes strl.

åh denna boken har jag aldrig hört talas om. den vill jag också läsa!

2008-05-08 @ 11:00:27
URL: http://justmadde.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0