Max-måsar...

Jag slutade för längesen, men kom inte hem förrän ganska nyss. Jag åkte med mamma och Anders till Max efteråt och åt lite mat. Nyttigt och bra. Vi har faktiskt inte vanliga fiskmåsar längre, utan numera är det Max-måsar! Jag är tveksam om dom ens äter fisk sen dom fick smak på äkta skräpmat, haha! Det är ganska mycket småfåglar där också, dom är lite sötare. En satt sig på vår backspegel så Anders höll ut en pommes genom rutan och fågeln flög närmare och tog den från handen! Nog för att dom har blivit ganska tama, men så tama visste jag inte! Aja, det var inte meningen att jag skulle prata om fåglar, jag blev bara fascinerad, haha!
Jag har inget speciellt att komma med heller, den här helgen går bara ut på att jobba och sova...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0