Murder & Jobb...

Satt och tittade på Murder igår, har väntat på det enda sen trailern började gå. Jag vill också vara med, värsta spännande! Jag har alltid varit fascinerad av sånt där, typ lite csi! Fast jag tror inte att jag skulle klara det så bra i verkligheten med mina kräkreflexer, så jag får nog fortsätta titta på tv, haha! Alltid kul att gissa sig fram...
Nu ska jag snart bege mig till jobbet. Även om det är kortdag så är det dom här dagarna som är jobbigast. Det känns lite onödigt att börja jobba klockan tre på en fredag liksom. Idag gör jag det bara för att ena tjejen inte hade nån barnvakt, så det är inte så ofta det händer iaf! :)
Passar på att inviga mitt rosa diadem, det rosa rosettarmbandet och tunikan från Indiska idag. Måste ta sånt man inte trivs i dom korta dagarna, haha! 100% naturlig bild, jag ser faktiskt ut så! ;)





Kommentarer
Postat av: madde

åh igår var det som julafton för mig. jag totalt älskar csi och kriminalfilmer så detta var juh underbart =) dock var inte det så fräscht och jag var chockad över att man gör så mot sina föräldrar :O men jag visste att det var hon hela tiden (a) hahahaha



söt bild =)

2008-05-16 @ 17:09:33
URL: http://justmadde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0