Pust...

Herregud, vilken start på dagen jag hade! Kom till jobbet, trodde allt var lugnt, men icke. Kassan (datorn) var nämligen stendöd. Jag brukar ju inte jobda därnere så ofta, så jag ringde i panik till sko och frågade om dom hade gjort nått nytt som jag har missat, men det hade dom inte heller. Med ångest hade jag inget annat val än att ringa till chefen kl tio på morgonen och säga att jag inte fick igång nånting! Hon tyckte att det lät som att en propp skulle ha gått, så hon bad mig kolla igenom det. HA!! Vilket skämt att jag ens ska veta hur en proppjävel ska se ut, haha! Jag skruvade lite iaf, men inget hände. Ringde tillbaka så vi bestämde att jag skulle kolla med dom som äger fastigheten och ringa dit.  Naturligtvis var växeln stängd på lördagar. Jag fortsatte byta proppar, sen fick chefen tag i nått akutnummer som hon ringde. Fick då veta när jag hade bytt varenda propp att det var nån huvudsäkring som hade gått i själva huset, haha! Fy fasen vad svettigt jag hade det där ett tag. Hann inte öppna i tid eller nånting och folket stod och ryckte i dörren. Slutade med att jag fick stå i en halvsläckt butik utan fungerande fläktsystem och skriva alla kvitton för hand, och räkna i huvudet. Jag var redo att gå hem klockan elva, haha! Det började iaf fungera efter några timmar, så det löste sig! Fick ett fint avslut när jag skulle försöka lyfta in vår astunga trottoarpratare över stentrappan framför två killgäng som glodde från uteserveringen brevid... Det gick inte så bra, dom stirrade och jag blev ännu mer nervös. Tyckte även att dom ljudligt hjälpte mig lyfta, tack så mycket för det killar!! Skickade ett fint sms till Jessica att jag aldrig kommer förlåta henne för att hon ställde ut den så jag blev utsatt för det där, hahaha! Men det gick ju bra till slut iaf :)

Kommentarer
Postat av: Alexandra,Pernilla,Moa

HAHAHHAAHA,dagens skratt xD HAHAHAHAHA
nåja,tur att det gick bra till slut :D

/Alex

2008-05-10 @ 21:59:13
URL: http://olasknasbollar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0