Renovering...

Det var på kavajen jag sydde tidigare idag! Det är en svingammal kavaj som jag köpte i ettan i gymnasiet (okej, svingammalt kanske vara att ta i, men typ fem år iaf, haha). Den har bara legat intryckt i garderoben dom senaste åren, jag har tom tänkt slänga den med ångrat mig i sista sekund. Jag tänker ofta att det kanske blir en tid när man kan använda sakerna igen, så jag klarar inte av att slänga dom! Iaf, nu är den tiden här! Tycker att det är så fint med uppkavlade ärmar och nått slappt under, så jag fixade till min. Bytte ut knapparna mot fina guldknappar (det är ankare på dom, syns inte så bra på bilden) från Röda korset, sen fick den även knappar vid fickorna där det inte fanns innan! Känns som ny, jag är jättenöjd! :)





Kommentarer
Postat av: madde

åh va fin den blev :) eller var eller va säger man? haha

2008-05-28 @ 23:28:55
URL: http://justmadde.blogg.se/
Postat av: Moa, Pernilla & Alexandra

Tack Barbie :D haha, ja, det är nog det o jag älskar färgen på den klänningen, så jag var tvungen att ha den :D



/ Moa 8)

2008-05-29 @ 08:38:08
URL: http://olasknasbollar.blogg.se/
Postat av: madde

ja gravid var jag inte iaf.. kollade så jag vet inte vart mensen är -.-' ja iof saknar jag den inte heller men du ffattar haha. Näe jag vet att jag inte är det egentligen men han bråkar hela tiden med mig.. hela tiden !! svårt att känna sig annat

2008-05-29 @ 11:33:33
URL: http://justmadde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0