Skruvad och klar...

Bilderna har fasen inte dykt upp än, så jag fick fixa kameran istället! Det blev ingen ställning från IKEA eftersom  den var slut, utan det blev denna från Jysk istället! Är ju nästan likadan, så det kvittar väl vilken jag har. Sen kom ju problemet med att skruva ihop den! Jag är ganska mycket "kan själv" när det gäller såna saker, men grejen är ju den att jag kan faktiskt inte (ni kanske minns när jag skruvade fast en stol i köksbordet på jobbet?)... Anyway, jag tyckte att det gick svinbra enda tills jag såg att jag hade skruvat uppochner. Tog ett djupt andetag, skruvade om allt och såg att jag hade glömt skruva fast pinnarna på sidan (har lärt mig att man kanske faktiskt ska läsa bruksanvisningen först). Så jaa, jag är nog inte så teknisk som jag gärna vill tro, men nu står den iaf ihopskruvad!
Jag ska bara ladda upp bilder på det senaste projektet så ska ni få se ;)



117070-1004

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0