Som sagt...

När man är utan dator på dagarna så kan man få mycket annat gjort istället! Fast på kvällarna så är det mycket annat också, så det är därför det har varit dålig uppdatering. Får väl se när den nya datorn kommer!
Idag har jag iaf gjort lite nytta, hittade nämligen klänningen som jag beställde i vintras från H&M. Den är ju ganska somrig så jag har lyckats hänga undan den och glömma bort den, haha! Den var ju väldigt fluffy, så jag sydde in den idag. Börjar ju bli dags att ta fram sommarkläderna. Kommer passa perfekt till mina bruna skor med kilklack som inte heller blivit använda!



117070-1007

Kommentarer
Postat av: Lexie

fin klänning :)

2008-05-06 @ 18:40:08
URL: http://musicofc.blogg.se
Postat av: madde

haha ja jag ändrar lite då och då men denna får vara kvar ett tag :) haha

fin klänning btw :)

2008-05-06 @ 19:38:37
URL: http://justmadde.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0