Katastrof...

Jag orkade inte ta fram kameran igår, sorry! Kändes lite dumt när det var främmande boys i närheten, haha! Eller okej, alla var inte främmande, ena killen har faktiskt skjutsat hem mig en gång. Pinsamt! Vi började iaf kvällen med att laga mat, vi gjorde fläskfilé och klyftpotatis. Bea till, självklart! Sen åkte vi till Malins bror och hans sambo. Hennes föräldrar var också där som planerat. Hennes pappa ba: och vem är det här då? Haha, han är cool han, tror det var en pik att det var längesen vi sågs! Man kan tycka att det brukar vara lite halvkrystat med föräldrar ibland, men vi är ju som sagt uppväxt med varann, så det är bara roligt att träffas :) Vi satt iaf och tittade på katastrof-eurovision. Herregud, vilka låtar folk röstar på, jag fattar inte! Jaja, nu ska jag jobba klart, sen bir det morsdags-firande!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0