Bara trasor...

Shit, klockan är väldigt mycket och jag är nästan nyvaken! Blev sent igår för vi låg och pratade så länge, bland annat om vår första träff. Snacka om att det är mycket saker som man har glömt bort som man kommer på igen när man pratar om det! Den träffen varade faktiskt nästan ett dygn... Herregud, det känns som att det var 100 år sen, haha!
Jag hade iaf tänkt att gå ner på stan och byta klänningen och köpa strumpbyxor, men jag skickade övriga familjemedlemmar istället som ändå skulle ner! Det visade sig igår när jag tittade lite närmare att klänningen hade en stor reva på framsidan som kommer bli hål när som helst. Jag hatar sånt där, kanske borde kolla bättre efter sånt på plats istället! Jag invigde även mitt vita linne med rosetten som jag köpte för några veckor sen igår och det gick också sönder! Axelbanden spratt av nästan på en gång. Tur att jag bara var hos J, hade varit värre om det hände på jobbet. Risken är ganska stor att göra en Janet Jackson, haha! Får sy ihop det sen :) Nu ska jag lägga mig ner en snabbis, har så ont i ryggen sen sjukgymnastiken igår!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0