Vart tog dom vägen...

Jag har suttit och tagit bilder på det jag ska skriva om, och skickat dom till mailen, men dom vill aldrig dyka upp där! Jag vill ju visa, så jag väntar snällt tills dom har hunnit ikapp cyberrymden där ute. Min vanliga kamera är stendöd så jag har inget val...  
Anders och mamma hämtade iaf mig efter jobbet i Birsta, så vi passade på att inviga nya Max. Dom hade en tigermaskot där utanför som hälsade välkommen eller nått, och naturligtvis kunde inte Anders låta bli att smyga fram till honom bakifrån och rycka i svansen, haha! Stackars kille! Jag smög in så jag slapp skämmas, haha! Blev även ett besök på Jysk, sen fick jag ett stort paket på posten som innehöll mitt nya pysselprojekt, så nu väntar jag bara på bilderna som sagt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0