Vaxning...

Jag tänkte att jag skulle ge hemmavaxning en sista chans innan jag testar en salong av nått slag, men alltså, aj!! Jag kunde inte ens göra klart för det gör så ont, haha! Nu blev jag avskräckt för att testa salongen också, men det är så irriterande att måsta raka benen hela tiden under sommaren. Okej, visst, det är ett val man gör, men jag tänker faktiskt inte springa i kjol eller klänning med lurviga ben! Jag måste fundera på om det är värt smärtan eller inte, haha! Jag använde iaf Silky skin-vaxingen med aloe vera, tyckte att det lät bra! :) 


Kommentarer
Postat av: madde

haha då är vi två.. otroligt jobbigt xD

men jag kör på rakning.. vågar inte vaxa (A)

2008-05-19 @ 20:02:59
URL: http://justmadde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0