Personalfest...

Idag har varit en seg dag, kroppen känns väldigt tung, haha! Inte har jag haft lyxen att ligga och slappa heller, jag har nämligen jobbat idag också. Jobbade med Cissan, så det var ganska lugnt och skönt för oss båda! Vi hade ju förfesten hos Mickis, och det var faktiskt det roligaste på hela kvällen. Jag gillar inte hemmafester när jag inte känner folk, men är man tight så kan det vara hur kul som helst! Vi åt pizza, jobb-gossen spelade gitarr, och sen blev det karaoke. Mobbat men sant, haha! Har faktiskt klipp på mobilen, men jag vet inte om folket uppskattar att bli uppladdad på youtube... Efter det så var vi först på Stadshuset (efter att en viss person var tvungen att nyktra till innan vi fick komma in, nämner inga namn, haha) sen på Aveny. När blev snittåldern på folk ute typ 16½? Herregud vad gammal jag kände mig...





Mickis + bebis i magen, Jennie, jag och Jessica

Jessica, jobb-Andreas (även känd som gossen) och hans kompis

Cissan & Jessica
 
Nån tog bilder upp och ner också ;) Cissan passade på att pussas!

Kommentarer
Postat av: Madde

väldigt fin outfit :)

2008-10-05 @ 11:40:30
URL: http://justmadde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0