Värk...

Iih mina fötter. Eller hela kroppen för all del! Har världens träningsvärk sen igår. Jag fattar inte hur pantertanterna orkar, jag och syrran låg typ helt död och skrattade, haha! Blir lugnt med träning tills på söndag eftersom jag jobbar jämt, men då jäklar!
Har spanat runt lite på fräscha träningskläder nu i huset, men det är ju inte så himla kul att lägga pengarna på sånt, när det finns så mycket klänningar här i världen! Angående klänningar så kom min nya till nästa personalfest idag. Pappa skulle åka hit med den så jag får titta. Hoppas den är fin, vet inte vad jag ska hitta på annars. Jag jobbar ju med Cissan idag, så hon får hjälpa till att avgöra om den duger ;)
Nu ska jag bläddra i min rese-bilaga, är nämligen Thailandspecial, så jag köpte en sån :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0